2014. július 17., csütörtök

Weleda Iris hidratáló krém


Szándékosan nem szóltam a múltkori arcápolási termékeket bemutató írásomban a Weleda Iris hidratáló krémről. Egyrészt még nem éreztem úgy, hogy elég idő eltelt már a használatával ahhoz, hogy nyilatkozni tudjak róla, másrészt meg nem használom minden nap, csak amikor szükségét érzem. 
Úgyhogy most egy Weleda terméket mutatok nektek.


Régóta kerestem már egy olyan nappali hidratálót, ami valóban hosszan tartó hidratáló hatást ad, akkor, amikor nincs kedvem, vagy időm a natúr vajak használatához. A Weleda termékeit egyáltalán nem ismertem, ez az első termékem ettől a márkától. Talán 3 hónappal ezelőtt a DM-ben akciós kupon volt hozzá, de én nem akkor vettem meg, hanem megvártam, amíg a kupon lejár. Ne kérdezzétek miért, nem tudom, az akció idején még nem voltam benne biztos, hogy ez kell nekem, csak utána. 




A krémmánián elég jó dicsérő szavakat kapott, de nem az befolyásolt a vásárlásnál. 
A krémet elvileg minden bőrtípushoz ajánlják, ami minden bizonnyal igaz is, nekem a mostani kombinált bőrömhöz, ahol néhol száraz foltok is vannak, teljesen jó. Meg is lepődtem, amikor elkezdtem használni, hogy mennyire beváltja az ígéreteket és amiket én támasztottam vele szemben. 



Egy nagyon könnyű hidratáló krémről van szól, a szó szoros értelmében, szinte issza a bőr. Mióta használom, még soha nem éreztem, hogy elnehezült volna tőle a bőröm, szépen beszívódik, szinte azonnal lehet folytatni sminkeléssel, ha akarjuk, egyébként kifejezettem ajánlják is smink alapként. Az illata a krémnek picit erős, de csak elsőre, használat után szolidan lehet csak érezni. Persze aki nem bírja az erős illatokat, vagy éppen babát vár és érzékeny az illatkora, annak okozhat egy kis gondot. 




Szabályozza a bőr vízháztartását, és a faggyútermelést is. Nagyon jó egész napos viselet, ha ezt használom, megadja egész napra az ápolt, hidratált érzést. Ahogy ígérik is, kiegyensúlyozza a bőr zsírosabb és szárazabb területei között a különbséget. 


Hogy mennyi kell egy használatra az mindenkinek más lehet, én kb. két kis borsónyi mennyiséggel már elérem azt a hatást, amit szeretnék. A nyakamra is szoktam tenni. Egyénként nem csak nappali kémként funkciónál, előfordult, hogy éjszakára is kipróbáltam, reggel egy nagyon hidratált, puha bőrt lett a jutalmam. 


Nem tudom, mennyire ismeritek a Weleda termékeket, de ezek is bevizsgált és ellenőrzött natúr kozmetikumok, ezért is esett erre a márkára a választásom. Még a csomagolás is teljesen újrahasznosíthatóm, állatokon nem tesztelik, úgyhogy számomra ideális. 

És akkor az anyagiak. Ha jól emlékszem, nagyjából 3100 Ft-ért vettem, de egyáltalán nem találtam drágának, tekintve hogy a drogériás krémek még drágábbak is, és hát nekem szempont, hogy natúr kozmetikumot vegyek. 30 ml-es a kiszerelés, de ahogy írtam is a mennyiséget amit használok, szerintem elég sokáig tart majd. A Weleda honlapján ITT olvashattok róla többet. 



A DM és a Müller üzleteiben kapható, árban én nem láttam különbséget, viszont ami talán a Müller felé billenti a mérleget, hogy ott nagyobb a választék Weleda termékekből, még a DM-ben alig néhány készítményük vásárolható meg. 

Ahol még beszerezhető:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése