2014. július 8., kedd

Terra Naturi smink termékek

Nem olyan régen találtam rá ezekre a termékekre, mivel a Müllerben ritkán járok. És egyébként is sokáig nem is közelítettem feléjük. A krémmánián akadtam rájuk, amikor éppen egy másik márka spirálját csekkoltam, és az összetevők vonatkozásában nagyon szép dolgokat találtam.  Alapozót mondjuk nem próbálnék meg választani, ahogy az Alverde kínálatából sem. Nem tudom rá a választ, ez van.


Ahogy egy korábbi írásban olvashattátok, a nyárra való tekintettel egy barackos árnyalatú pirosítóba és rúzsba hajlandó voltam beruházni. 
Ezek az árnyalatok hiányoztak eddig smink készletemből, így most tettem ellene.


Lássuk először a pirosítót. Egy árnyalatom már van a márkától, még télen vettem egy szép sötét bordó színt, és nagyon sokat volt rajtam, sőt, tavasszal is viseltem. Nagyon jól pigmentáltak szerintem, és meglepően tartósak is. Azt hittem először, hogy óránként korrigálhatom, de egy fél napot simán kibír. Rajtam legalábbis. 
 ITT olvashattok róluk a krémmánián. 3 árnyalatot írnak, de nem tévesszen meg senkit, 4 árnyalatban kapható egyébként, mind a négy nagyon szép szín. A legsötétebb árnyalt nekem már nagyon nagy túlzás lenne, azt csak távolról csodálom.


A Terra Naturi rózsait kifejezetten szeretem. ITT olvashattok róluk többet, 4 csillagos termékek a krémmánián. Natúr sminktermékről lévén szó, félve vettem meg, de kellemesen csalódtam. Egyáltalán nem szárítanak, nagyon kellemes érzés viselni őket. Amikor Alverde rúzsokat próbáltam, ott kifejezetten az ellenkezője volt. Van 3 rúzsom az Alverde márkától, de nem használom őket, emiatt. Jól hidratál is ez a rúzs, ennek ellenére szinte minden alkalommal használom előtte a Manna ajakbalzsamot, ami nagyon jól felkészíti az ajkakat a rúzsozásra. A színek között a klasszikus árnyalatokat és extrémebb megjelenéshez szükséges színeket is meg lehet találni. 


Most eszembe jutott a rúzs kapcsán, hogy a krémmánián írta valaki, hogy a rúzst megjelenése, csomagolása alapján le se vette volna a polcról. Nos, valóban kicsit nagymamás kinézetűek, de nekem a barnás-bordós színükkel semmi baj, inkább azt mondanám, hogy elegánsak.


Természetesen ezek a termékek nem "professzionális" smink termékek, azt ne is várjátok, hogy pl. a pirosító, ahogy írtam is egész napon át tart, de nekem ezek a szép összetevők nagyon imponáltak, és eddig nem csalódtam. 
A szempillaspirállal is kezdek megbarátkozni, annak ellenére, hogy a spirálos bejegyzésben még nem nagyon voltam elragadtatva tőle. Talán jót tett neki, hogy egy ideig nem használtam, és állt, nem tudom, de most a korábbi könnyezős és irritálós tüneteket nem produkálja a szemem.

A legközelebbi natúr sminket bejegyzésben az Alverde szemhéjpúdereit mutatom majd be, íme egy kis előzetes :-)


Sziasztok :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése