2014. június 12., csütörtök

Szempillaspirál felhozatal :-)

Nem tudom, Ti hogy vagytok ezzel, de szerintem a szempillaspirál az a sminktermék, amit 10 nőből 10 még egy lakatlan szigetre is vinne magával, mert anélkül mégse lehet... :-) Nálam is ez a helyzet, annyi kiegészítéssel, hogy nekem túl nagy elvárásaim egy spirállal kapcsolatban nincsenek. Mindjárt kifejtem. Aki rendszeresen sminkeli magát, azt tudja milyen sokat jelent egy szépen hangsúlyozott pilla. Szerintem ha semmi más sminket nem visel egy nő, csak egy kis spirált és pirosítót, nagyon üde és szexi a megjelenése. Éppen azért nálam ez a két "csúcstermék".

A spirálokhoz visszatérve, látni fogjátok, hogy egyáltalán nem rendelkezem valami nagy fegyvertárral ezen a téren, de amennyi és amilyenek vannak, nekem pontosan egy-egy célt szolgálnak. Pusztán egy van, amit a szép külseje miatt vettem meg, (nem túl szerencsés dolog így választani), és nem is jött be annyira. 

Szóval a "kollekcióm" 



Elnézéseteket kérem a meglehetősen béna képekért, majd belejövök :-) Szóval ahogy látjátok nincs sok spirálom, a férjem szerint mondjuk már ez is sok...persze ő nem értheti, elég ha a végeredmény elkápráztatja :-) Igazából amikor a tartóba keresgéltem utánuk, magam is meglepődtem, hogy a 4. után még van mihez nyúlni. Talán mert nagyjából 4 spirál az, amit a mindennapokban használok. 



Az igényeimet illetően nekem bőven elég, ha nem csomósodik össze, ha nem látom már órák múlva a szemem alatt, ha nem irritál, és ha barna színben is kapható :-) Ez nagyon fontos. Imádom a barna spirálokat.
A pilláim szerencsére erősek és dúsak, hosszúak (most még), nem igazán van szükségem a hagyományos spirál kefén kívül másra. Volt idő persze, amikor a reklámok, vagy mások hatására én is kipróbáltam márkás és kevésbé márkás spirálokat, csak azért mert most éppen forradalmi újítás a kefe és stb., de aztán rá kellett jönnöm, hogyha a pilláimat megfelelően karbantartom, akkor nekem bőven elég az a néhány spirál, ami már bevált, és amiben eddig szerencsére nem csalódtam. 


Ha látjátok, hogy natúr smink termék alig van benne, akkor az azért van, mert még nem találtam meg a megfelelőt ebben a kategóriában. Ami van azt használgatom, de nem az igaziak. A Zao bio spirálok nagyon ígéretesek, de a borsos áruk miatt nem hiszem, hogy valaha is kipróbálom őket. Még az Alverde kínálatában szeretnék szétnézni, mert csodák csodája, de a képen is látható limitált kiadású csillámoson kívül még nem próbáltam egyet sem. 

És akkor kezdjük, a spirálok nem értéksorrendben vannak, így jött ki :-)

- Yves Rocher Sexy Pulp ultra-volume mascara fekete színben. Annak ellenére hogy nem én választottam, teli találat lett. A debreceni üzletben ajándékba kaptam, már a színében se tudtam válogatni. Amikor először megláttam ezt a kefét (szerintem jól látható a képen), azt mondtam, hogy na ezzel biztos semmit nem tudok kezdeni majd, olyan hatalmas feje van, hogy teljesen kétségbe vontam, hogy ezzel egy szép spirálozást csinálhatok. Na hát alaposan tévedtem. Pontosan ez a spirál az, amit ha kétszer áthúztok a pillákon, kész is, és hangsúlyos, szép, egyenletes, hosszú pillákat kapunk, úgy, hogy nincs rajtunk a fél tubus. Ajánlom hogy próbáljátok ki, én maximálisan meg vagyok elégedve vele. A minősége fantasztikus, a másik YR spirállal együtt nagyjából egy év után is olyanok, mint ha múlt héten vettem volna őket. Azért ez ritkaság. Teljes áron 4000 Ft fölött van az ára, vigyázok is rá nagyon, mert kedvezmény nélkül nem tudom, hogy megvenném-e. Talán igen, de lehet hogy megvárnám inkább, amíg 30-40 %-os kupont kapok sminktermékre, meg nem utolsó szempont az sem, hogy hazáknak az északi és keleti részén a hölgyek nincsenek elkényeztetve YR üzletekkel, csak Debrecenben van. Mivel a sminktermékeiket imádom (pirosító, alapozó) elő szoktam az üzletben fordulni, de meggondolom, mikor, milyen kedvezmények esetén ugrasztom az uramat, hogy irány Debrecen. A webshopot várom már, de eddig hiába. 

YR Sexy Pulp Mascara

- Yves Rocher Mascara Beauté - azt én választottam, és a legjobb döntés volt, főleg hogy barna színben vettem meg. Igazából egy egyszerű, hagyományos kefe, semmi extra ahogy látjátok is, de éppen ebben rejlik a varázsa. A pillák tövét is szépen eléri, ami nekem nagyon jó, ugyanis érzékeny a szemem, és mindig áhítozva nézem azokat a lányokat akik néhány mozdulattal a felső vízvonalukat meghúzzák, erre én nem vagyok képes. És emiatt nekem ez a spirál teljesen jó, mert a tövektől szépen kiemeli és hangsúlyozza a pillákat. Ahogy írtam is barna, és kifejezettem ezt is akartam, mert tavaly tavasszal láttam sok sminkvideót, melyekben a könnyű tavaszi sminkekhez nagyon ajánlották a barnát. Tartós, nem kenődik el, és nagyon szépen lehet vele dolgozni. 700 Ft körüli áron vettem, nagyon megérte. 

YR Mascara Beauté

Terra Naturi Fine Definition Mascara
- Terra Naturi Naturkozmetik Fine Definition Mascara - ez egyetlen natúr smink termék spirál terén eddig. Még keresgélés van, de eddig ezzel se vagyok nagyon megelégedve. Annak ellenére ugyanis, hogy natúr sminknek számít, nem igazán tudom használni. Ahogy közelítem a kefét a pillákhoz, csípő érzés következik és könnyezik a szemem. Valahogy abbamarad aztán, de alaposan összekenem magam. Egyébként a kefe teljesen hagyományos szerintem, csak meg van félkörben enyhén hajlítva. Mivel natúr termék, érdekes mellék illata van, de ez éppen nem zavar. Egyenlőre ha használom is, nagyon sok festék jön ki a kefével, törölgetni kell. Biztosan nem veszem majd újra, de szerettem volna kipróbálni. 

- És akkor egy kis "kakukktojás". Alverde Naturkozmetik Shimmer+Shine Transparent Mascara - ez nem klasszikus spirál,de  úgy döntöttem megmutatom. Ennek a limitált kiadásnak a lényege, hogy egy kis csillámot ad a pilláknak. Magában is kipróbáltam, de már olyan régóta hangsúlyozom hagyományos spirálokkal a sminkem, hogy önmagában nekem kevés volt. A barna YR fölé szoktam egy kicsit használni, és ennek köszönhetően már szép barna színt kezd felvenni, de szép kis csillogást ad, nagyon szeretem. Nem sok, mert elsőre azt hihetnénk, hogy beterít mindent, éppen annyi kerül a pillákra, amin ha megcsillan a nap, elegáns megjelenést biztost. Talán 600-700 Ft között volt az ára, de pontosan nem tudom, mert mást is vettem ezzel együtt. Szerintem már kapni se lehet. 

Alverde Shimer+Shine Transparent Mascara

És akkor jöjjön 3 Oriflame spirál. HyperStretch Mascara Prune színben, ami nagyon szép sötét lilát jelent a valóságban. Akkor használom elsősorban, amikor a szemsminkbe valami lilát csempészek, nagyon szeretem. Ápoló összetevőket is tartalmaz elvileg. Mondjuk én lehet hogy szerencsés helyzeteben is vagyok, mert még egy spirál se tette tönkre a pilláimat. Hallottam már olyat, hogy csúnyán hullani kezd egy-egy spiráltól, szörnyű... De visszatérve erre, jó választás volt, mert nem hivalkodó lila, szépen lehet vele dolgozni, hosszítja a pillákat. 

Oriflame HyperStrecht Mascara Prune


- Oriflame Giordani Gold Incontro volume mascara. Szóval itt van az a spirál, ami a kinézete miatt tetszett meg, nekem olyan kis elegáns, arisztokratikus beütése van. A spirál maga már annyira nem jó, de el lehet használni. Ritkán nyúlok hozzá, mert annak ellenére, hogy nagyon szép fekete színe van, rengeteg festéket hord fel a kefe, alig tudok vele mit kezdeni. 

Oriflame Giordani Gold Mascara


Ahogy látjátok is a kefe teljesen hagyományos, de tömérdek festék kijön. Valahol azt olvastam hogy a felesleget nem szabad visszatuszkolni, hanem zsepivel fel kell itatni. Hát azt gondolom, ha így tennék, a spirál hamarosan egy 100-as zsepit megtöltene. Pedig nagyon örültem neki, amikor anno 700 Ft-os akcíós áron meg tudtam rendelni. Mondom, azért el lehet használni, de nem a kedvencem. 

- Oriflame Veryme család Funky Extendalasch kék színben. Ebben az esetben egy kis sminkvideó volt az inspiráció, ahol a smink végén egy leheletnyi kék spirál került a modellre, de csak éppen a pillák végére, hogy érdekesebbé tegye a sminket. Nagyon megtetszett, és kaptam is az alkalmon, amikor az Oriflame akciósan kínálta tavaly. Kifejezetten csak erre a célra használom. Persze kíváncsiságból egyszer a pillák teljes hosszára felvittem, hát nem tudom. Nekem az annyira nem jött be. Egyébként ahogy látjátok is szép, élénk kék színe van, nem csomósodik. 

Oriflame Veryme Blue Mascara

- Maybelline Greatlasch Blackest black - szerintem ezt sokaknak nem kell bemutatni. Ez az a spirálom, ami bármikor jöhet, ezzel nem lehet mellélőni. Egyébként 1 hónapja vettem meg, mert korábban mindig a márka magasabb árkategóriás spiráljait választottam, abban bízva hogy az árral arányban van a minőség. Hát csalódtam. Volt olyan spirál, amit vásárlás után két nappal konkrétan kidobtam a szemétbe (szó szerint), mert nem tudtam használni. De ezt igen. Nekem ugyanazt a hatást adja, mint az YR Mascara Beauté. Szépen hangsúlyozza és szétválasztja a pillákat, szinte a legkisebbeket is elérem, ezáltal nagyon szép végeredményt ad. Nagyon bánom, hogy hamarabb nem fedeztem fel, na de innentől kezdve alapdarab nálam. 


Nagyon hosszú lett ez az írás, de aki eddig olvasta, jutalom gyanánt most egy extra tippel gazdagodhat, hogyan lehet az esetlegesen spirálozástól meggyötört pillákat regenerálni, életre kelteni. 

1. Szűz kókuszolaj :-) már megint. Ahogy egy korábbi bejegyzésben írtam, sokoldalú a kókuszvaj, olyannyira, hogy este lefekvés előtt óvatosan a pillákra kenve, nagyon szépen rendbe hozza, regenerálja azokat. Én rendszeresen alkalmazom. 

2. Jojobaolaj :-) ugyanazzal a módszerrel ez is csodákat tesz. Nekem most a Manaszappan Jojoba szépségolaja van, nagyon szeretem. 

Remélem hasznosak találtátok a bejegyzést, és nem untattalak benneteket. Natúr spirál ötleteket és tapasztalatokat szívesen várom :-) 

Sziasztok :-)

Linkek:

1 megjegyzés: