2014. június 30., hétfő

Oriflame Ecobeauty alapozó

Sziasztok!

Amikor anno elkezdtem természetes alapozó után szaladgálni, rá kellett jönnöm, hogy nehéz helyzetben leszek. Vannak a piacon, nem az a baj, de vagy piszok drágák, vagy elérhető áron vannak ugyan, de nem felelnek meg nekem. 

Az Oriflame természetes irányvonalának, az Ecobeauty-nak a tagja az a hidratáló alapozó, ami eddig elnyerte a tetszésemet.

De mielőtt bemutatnám részletesebben, nézzünk meg néhány dolgot a természetes alapozókról.

Különbségek:
- szinte biztos, hogy nem tudja ugyanazt, mint a professzionális, szilikonnal teli készítmények (legalább is én ezt tapasztaltam),
- időbe kerülhet, amíg megszokja a bőr, 
- lehet hogy többet kell "dolgozni" vele.

Pozitívumok:
- ha ECOCERT és COSMEBIO tanúsítvánnyal rendelkező termékeket veszünk, nem kétséges, hogy szigorú ellenőrzésen átesett, teljesen biztonságos, toxikus nehézfémektől és szilikontól mentes, állatokon nem tesztelgetett sminktermékre áldoztuk a pénzünket, 
- általában shea vajat tartalmaznak, aminek köszönhetően a textúra kellemesen lágy, és hidratáló hatás várható, de nem ritka hogy ápoló olajokat használnak, mint pl. a jojoba - édesmandula, vagy kókuszolaj van benne.

Sokáig a terveim között szerepelt a Zao folyékony alapozó beszerzése, a magas ára viszont mindig eltántorít a rendeléstől. Nem olyan régen találtam egy másik lehetőséget, a Phyt's bio smink termékeiről van szó, közelebbről a bio alapozókról, amik 6 árnyalatban kaphatók és az áruk már barátibb. Ebből biztosan ki fogok egyet próbálni.




De lássuk az Ecobeauty hidratáló alapozót, amire ha le akartok csapni, lesni kell a katalógust (interneten is elérhető), mert nem mindig lehet kapni. Még nem jöttem rá, mi alapján teszik be, vagy hagyják ki a kínálatból.


A termék ígérete:
- a hidratálás és a regenerálás, 
- az egyenletes bőrtónus, 
- és hogy eltünteti a fáradtság jeleit. 

Utóbbi kivételével mindegyik hatása garantáltan érvényesül. Már lassan 5 hónapja használom, lehet hogy több is, úgyhogy megalapozott megfigyelésekkel és tapasztalatokkal tudok szolgálni. 

5 árnyalatban kapható, 30 ml-es kiszerelésben, pumpás műanyag üvegcsében. Mire óvva intek mindenkit, az az, hogy ne pumpáljatok ki egy teljes mennyiséget, mert rengeteg alapozót kiadagol, elsőre pont így jártam, még a férjemre is elég lett volna. Apránként tapasztalgattam ki, hogy mennyit is nyomjak, hogy jó legyen.


Az illata nagyon kellemes, pont úgy képzeljetek el, ami egy natúr terméktől elvárható. Mondjuk a legtöbb nőnek nem szokott tetszeni, nekem kifejezetten jó illat. De hamar el is illan természetesen. Az állaga vonatkozásában inkább lágynak mondanám, elég könnyű vele bánni, mert szinte olyan, mint egy könnyű hidratáló krém. 

Egyáltalán nem szükséges hozzá ecset, sőt ennek az alapozónak az esetében a kézi felvitel sokkal tökéletesebb eldolgozást tesz lehetővé. Persze ecsettel is szoktam, az is jó, de egy nüansznyi különbség azért van a kézzel történő alapozás irányába. 

Én nem szoktam alá különösebben semmit tenni, mivel natúr szappannal tisztítom az arcbőrömet, utána maximum jó időben egy kis kókuszvajat kenek, ősszel - télen shea vajas krémet, de ezek mivel hasonló összetevők, mint az alapozó, jól elvannak egymással. 
Azt figyeltem meg, hogyha hagyományos hidratáló használata előzi meg az alapozást, akkor nehéz eldolgozni, kb. be se akar szívódni. Persze ez bőrtípustól is függ, én kombinált bőrrel rendelkezem, hol szárazabb, hol meg zsírosabb foltokkal, és nekem így vált be. 

De volt rá példa, hogy semmit nem tettem alá, itt pont arra kell vigyázni, amit a BB krém kapcsán is írtam korábban, hogy azokra a részekre, ahol kicsit szárazabb a bőr, oda kell figyelni, mert azokat kiemeli. 




Én az Alverde természetes púderével (legvilágosabb árnyalat), vagy szintén az Alverde limitált kiadású mattító púderével szoktam fixálni az alapozást. Nem mondanék igazat, ha azt mondanám, hogy csak reggel használom. Mivel natúr termékről van szó, a nap folyamán azért korrigálgatni kell, de mondjuk nekem ez teljesen belefér. 



Összességében a tapasztalataim alapján egy jó természetes alapozóról van szó. Ár-érték arányát tekintve teljesen jó. Akciók alkalmával szoktam rendelni, általában 1200-1400 Ft közötti áron, enélkül pedig a teljes ára 3000 Ft. De még ez is elfogadható. 



Akinek viszonylag rendben van a bőre, úgy értem, hogy nincs tele komoly pattanásokkal és egyebekkel (azt gondolom, oda egyébként is bőrgyógyász kell, nem alapozó) és csak arra keres alapozót, hogy a tónusait kiegyenlítse, akkor annak tökéletes választás. A krémmánián kapott értékelés 4-es, ami azt mutatja, hogy sokaknak bejött a termék, az értékeléseket ITT olvashatjátok.




A termékcsalád tagjai ahogy látjátok is, nappali és éjszaki hidratáló krémek (ezeket nem is fogom kipróbálni mert erre a célra megvannak a bevált termékeim), szemkörnyék ápoló (ezt se fogom), és egy kifejezetten kellemes, citrusos-bergamottos parfüm, eau de toilette inkább, mit kipróbáltam már, és nagyon szerettem. 






Kifejezetten örülök, hogy az Oriflame forgalmazza ezeket a termékeit, jelenleg nem tudnám nélkülözni az Ecobeauty alapozómat.  

Nektek van tapasztalatotok natúr alapozókkal?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése