2014. július 18., péntek

Alverde szemhéjpúderek és néhány életkép :-)

Ahogy korábban már ígértem, most bemutatok nektek néhány Alverde mono - és egyéb szemhéjpúderét, amiket én az elmúlt években szereztem be azzal a céllal, hogy natúr sminktermékekkel készítsek nappali sminkeket. Azt már az elején szeretném elmondani, hogy imádom ezeket a termékeket, és sajnálom, hogy nagyon kevesen írnak róla és használják őket. 




Íme a teljes kollekcióm, illetőleg van még egy négyes paletta, de mivel azokat a színeket egyenlőre nem használom, nem akartam idevenni őket. 
A mono szemhéjpúderek a következő árnyalatokban vannak meg:
1. 20 warm vanilla
2. 70 soft rose
3. 50. satin taupe
4. 10. dark aubergine


Próbáltam kis mintákat készíteni, szerintem elég jól láthatók a színek. Annak ellenére, hogy natúr smink termékek, hihetetlenül jól pigmentáltak, nagyon szép,  napközben és este is hordható színeik vannak. Megfelelő szemhéj alap használata mellett (mi nekem most az Artdeco base) egész nap tartanak. 


Sminkelés közben is jó velük dolgozni, nem porzik, nem pereg le, nekem egy álom használni őket. Kifejezetten örülök, hogy rájuk találtam. Csak matt színeket tartalmaznak ezek a kis tégelyek. Teljes áron egy kis mono 1300 Ft, de én akciósan vettem belőle először két színt  600 Ft-ért, és miután nagyon beváltak, a "warm vanilla" és a "soft rose" árnyalatokat teljen áron vettem meg. ITT olvasgattok róluk információkat és tapasztalatokat. 

Egy trio van, a 30-as almröschen árnyalat, egy fehéres-szürkés, egy rózsaszínes-bézs és egy rózsaszín árnyalatos tartalmaz, mindhárom csillámos. Ezekkel már óvatosabban kell sminkelni, de ezek is nagyon jók. 

Egy limitált kiadást sikerült nem is olyan régen megvennem, amely púder jojoba olajjal és hamamelisz kivonattak van dúsítva. A 20-as, "grünspechtklopfen" árnyalatról van szó, ami szép átmenet a sötétzöld és a szürke szín között. Anno 4 árnyalatban jelent meg, a többi hármat nem láttam élőben, de ezzel nagyon meg vagyok elégedve. Akciósan 699 Ft-ért vettem. 


Az égetett púderek közül eddig egy van meg, ahogy a képen is látjátok, a 01-es "elegant beige" árnyalatban. Sokáig nem mertem még a tesztert se kipróbálni, mert biztos voltam benne, hogy ezek nekem nem állnak jól, de tévedtem, és nagyon megszerettem. 

Szívből ajánlom nektek, hogyha a hagyományos szemhéjpúderek mellett natúr változatot is szeretnétek kipróbálni, akkor az Alverde egy jó alternatíva. 

Természetesen nekem is vannak hagyományos szemhéjpúderek is, éppen a napokban érkezett meg a friss rendelésem a Makeuplaza.com oldalról, egy Coastal Scents Revealed paletta személyében. Régóta szerettem már egy, a Naked 2 -re hasonlító palettát beszerezni, és ezt találtam a legalkalmasabbnak. Katy videója után pedig már nem volt kétséges, hogy jól döntöttem, egy későbbi bejegyzésben majd írok róla, hogy vált be a használatban. 




És akkor néhány személyes életkép a hétvégéről. Nyíregyháza egyik legimpozánsabb helyén, a Sóstói tó - és fürdő környékén sétálgattunk a hétvégén, és arra gondoltam, néhány kép erejéig megmutatom nektek, milyen szép üde színfoltjai vannak a városunknak. 



A tó partján édes kiskacsákra lettünk figyelmesek, a kép nem adja vissza, de a tenyerünkben elfértek volna. 





Kicsit rossz volt az idő, jobb képeket nem lehetett csinálni. 4 esküvői fotózás is volt akkor, amikor mi kint voltunk, azok a képek biztosan jobban sikerülhettek :-)





És végül Margó és Sanyi :-)

Köszönöm hogy olvastátok a bejegyzést, kellemes napot nektek :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése