2014. július 16., szerda

Mindent a sószappanról


Valamiért évekig elmenetem a sószappanok mellett. Attól féltem, hogy kicsípik a bőrömet, vagy nagyon radíroznak, vagy valami hasonló jelenség történik és nem lesz jó a bőrömnek. Valójában nem tudtam róla semmit, azért volt ekkora ez ellenállás. 
Pedig a tengeri só tele van ásványi anyagokkal, vas, jód, kén és magnézium tartalmánál fogva élénkíti a vérkeringést, nem is értem, miért féltem ennyire tőle korábban. 


A tengeri só kedvező hatásai:

- kiegyenlítő hatású, segít visszaállítani a sav-bázis háztartást
- zsíros bőr esetében a pont az a hatás érvényesül, harmonizálja a túlzott faggyú termelődést
- ha száraz a bőrünk, akkor is jó választás a sószappan, mert a só lezárja a bőrfelületet, így a nedvességet nem engedi elpárologni, a bőr nem lesz eltömítve, tud természetesen lélegezni
- pattanásos bőr esetében is sikerrel alkalmazható, egyensúlyba tartja a hormonháztartást, és érvényesül a gyulladáscsökkentő hatása is. 


Legutóbb a mannaszappan kínálatánál álltam meg egy időre, és amennyire nem akartam korábban foglalkozni a sószappanokkal, most ezzel a lendülettel és természetességgel tettem be a kosárba. És nem bántam meg. 

Már megszokhattuk, hogy a mannák esetében a kókuszolajra mindig számíthatunk, de a sószappanjukban ezen kívül shea vaj is van, hogy a hatás még jobb legyen. Ez a szappan egyszerre radíroz és méregtelenít, valamint táplál és hidratál. 

Ahogy én használom:

- szigorúan hetente kétszer (nekem ennyi elég, és így takarékos is), arcra is, jó alaposan átdörzsölöm vele magam, de mivel nagyon finomak a szemcsék, ne arra gondoljatok, hogy utána annyira piros és karcos a bőr, hogy napokig nem lehet emberek közé menni. Semmi nem látszik a használata után, csak a szép bőr. Az arcomra miután szépen megszárad, nem szoktam tenni semmit, legalább egy óra hosszán át. Utána finoman egy kevés jojoba olajjal ápolom az arcom és alvás. A reggeli látvány magáért beszél. 


A krémmánia véleményeit ITT találjátok, a szappanról bővebben pedig a honlapjukon olvashattok. 

Ajánlom, hogy próbáljátok ki, nem fogtok csalódni benne :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése