2014. november 19., szerda

Yves Rocher regeneráló arcápoló 30 értékes olajjal

Régóta nem írtam már a blogra, úgyhogy itt az ideje kicsit foglalkozni vele. Az időmet és a figyelmemet most a várandósság köti le, és az ezzel kapcsolatos dolgok, de most már szeretnék gyakrabban bejegyzést közzétenni. 



A mai írást egy nemrég felfedezett krémnek szeretném szentelni, amit már két hónapja használok, ami elég idő ahhoz, hogy érdemben tudjak róla írni nektek. Ahogy a címben is olvashattátok, egy Yves Rocher termékről lesz szó, mely a bőröm mostani igényeinek a legmegfelelőbb termék. A története érdekes, a horror magas ára miatt szerintem biztos hogy nem landolt volna soha a "virtuális" kosaramban - és ezt azért írom így, mert az Yves Rocher a sok jó terméke mellett örökre a szívembe lopta magát azzal, hogy már webshop-on keresztül is hozzájuthatok a termékeikhez. Biztosan láttátok már, vagy aki nem találkozott még az Yves Rocher online vásárlási lehetőségével, annak most leírom, hogy minden rendelés ajándékkal jár, bizonyos összeg felett pedig több opcióból lehet választani, ami havonta változik. Egy ilyen lehetőséget meglovagolna jutottam hozzá ehhez a fantasztikus regeneráló ápoló krémhez, ami teljes egészében ajándék volt.


Kezdem a külsőségekkel, maga a csomagolás nagyon szép, és stílusos. A rozsdabarnás színe külön tetszik, az egész termékcsalád ezt a színösszeállítást kapta. A kiszerelés 70 ml-es, ami nekem így hogy szinte csak este használom, egy ideig kitart majd. 

Folytatva a "belsőséggel", hát hallatlanul selymes textúrájú, finom krémet találunk a tégelyben. Ami elsőre megcsap, természetesen az illat. Meg kell mondjam, a várandósságom előtt nem volt bajom az illatosított krémekkel, de most azért óvatos vagyok. Arcápoló olajaim zömét most nem is használom, mert kifejezetten zavar az illatuk. Ennek a krémnek nagyon finom, nőies illata van, ha egy kicsit nedves arcra visszük fel, akkor még jobban dominál, nagyon szeretem. Igazi nőcis krém illata van. 


30 fiatalító, jótékony hatású esszenciális olaj a krém fő alkotórésze (hogy ez mely 30, arról nincs információm), búzát is tartalmaz. A krém valamennyi ígérete nálam szépen működik. Az enyhe ráncokat is kisimítja, és azt hiszem, ezt tanúsíthatom is. Két hónap használat után alig fogyott még belőle, pedig naponta előveszem. Ahogy írtam is, főleg éjszakára használom, de előfordul, hogy reggel is ehhez nyúlok. Nagyon megszerettem ezt a krémet, mivel tökéletes hidratáltságot és ápolást ad egész napra, tökéletes luxus komfortérzetet biztosít. Ha kvázi csak éjszakai krémnek vetem be, akkor reggelre bársonyos, finom tapintású, nagyon szép bőr a jutalom. Én szeptembertől kezdetem használni, tehát már nem abban a kifejezett nagy melegben, tehát még nem tudom, jövőre hogy fog viselkedni nyáron, de az biztos, hogy az őszi, hidegebb időben, a legideálisabb. A termékcsaládból ez a krém az egyetlen, mellyel rendelkezem, és azt hiszem, nem is fogok többet vásárolni. Nappalra, ha nem ezt a krémet választom, akkor a Weleda Iris arckrémje kerül fel, amit már korábban bemutattam nektek. Arra nyugodtan mehet alapozó, BB krém is.


Korábbi arcápolási rutinom, mely főleg natúr kozmetikusokból állt, felülvizsgálatra szorult. Nagyon egyszerűen azért, mert az illatukat és a hatásukat se tudtam már elviselni a várandósság alatt. A natúr szappanok elkezdték iszonyúan szárítani a bőröm, és a shea vaj és társai se váltak már be. Mégse akartam a tradicionális krémekhez és arcápolókhoz nyúlni, így esett a választásom az Yves Rocher termékeire, mely márka szintén előnybe részesíti a természetes, növényi összetevőket.

Jó szívvel ajánlom ezt a krémet, nekem nagyon nagy pozitív csalódás volt. Nekem jobbára normál a bőröm, a mostani állapota, hogy egy zsíros bőrön hogy viselkedne, nem tudom, de az biztos, hogy a normál és a vízhiányos, valamint a szárazabb foltokra hajlamos bőrnek jó. 

Próbáljátok ki, szeretettel Margó 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése